Oplæg og debat om hjemløshed – alle er velkommen

Hvad vil det egentligt sige at være hjemløs? Hvordan er det at leve et liv uden for systemet? Og hvad kan vi lokalt og nationalt gøre politisk for at forbedre vilkår og muligheder for det stigende antal af hjemløse mennesker?

Det er bl.a. disse spørgsmål vi vil tage fat på og til at hjælpe med at kvalificere debatten, får vi besøg af Allan, som selv er hjemløs. Allan opholder sig til dagligt i Vanløse-området og er meget aktiv indenfor få flere projekter, som på forskellig forsøger at støtte hjemløse mennesker. Han er bl.a. sælgerrepræsentant på Hus Forbi og engageret i LVS (Landsforeningen af VæreSteder).

Generelt arbejder Allan med at brede budskabet om at være hjemløs, Hus Forbi sælger og det at være udenfor systemet. Arrangementet finder sted, onsdag den 27. marts, kl. 20.15, i Den Røde Kælder, Lavgade 8 i Haderslev. Vi indleder med et oplæg ved Allan og derefter ser vi, hvor debatten fører hen.

Som altid er alle velkomne. Vi har kaffe og thé på kanden. Vi håber vi ses.