Vi tager på stranden!

Enhedslisten Haderslev gentager succesen fra sidst, vi tager på stranden igen og denne gang med forstærkning. Det er lørdag d. 14/11 kl. 13-14. Vi medbringer vores egen miljøekspert og sydjyske spidskandidat til folketingsvalget, Rasmus Vestergaard Madsen.
Rasmus vil bl.a. tale om Lillebælt og vandmiljøet i Haderslev kommune. I ægte Corona-stil, kan man deltage i arrangementet live på facebook, via Enhedslisten Haderslevs facebookside. Der kan stilles direkte spørgsmål til Rasmus og de øvrige deltagere. Vandmiljøet i Haderslev er under pres og det har det været i mange år. Med det nyligt indgåede budgetforlig, cementerede flertallet i Haderslevs kommunalbestyrelse Haderslev Kommune som bundskraber, når det handler om at passe på miljøet og det lokale vandmiljø i særdeleshed. Enhedslisten Haderslev vil fastholde kampen for bedre vandmiljø i kommunen. Ud over renere badevand og bedre levevilkår for kommunens dyreliv, er ordentligt vandmiljø også gavnligt for turismen. Derfor tager vi endnu engang på stranden. For at markere at for hver dag der går med det nuværende flertal, vil der stadig være mindst 25 år til vi kan bruge stranden. Evt. henvendelser i forbindelse med pressemeddelelsen til: Helene Appel på [email protected].
Mvh. Enhedslisten Haderslev.